Získajte čo najviac z charakteru, ktorý predstavuje Váš Maskot .
Zapojte ho do spoločenského diania.
Maskot a jeho charakter je predurčený na plnenie jeho poslania a preto nie náhodou “zaplní” priestor napríklad miestnych akcií, podujatí, prehliadok a charitatívnych činnosti. (Ľudia všetkých vekových kategórií milujú maskotov!). Plánujte ho využiť naplno a preto nevynechajte návštevy nemocníc, škôl alebo zabezpečte aby nechýbal v cieľových prípadne štartovacích priestoroch súťaží a pretekov. Je nevyčerpateľné množstvo možností ako byť s maskotom súčasťou športových podujatí (futbal, basketbal, hokej atď) , ako ho využiť v animácií počas polčasovej prestávky miestnych alebo profesionálnych športových súťaží.
Začnite s návrhom hlavnej myšlienky, profilu a tváre Vášho Maskota !
Nakoľko maskot predstavuje vašu “živú značku”, snažte sa zabezpečiť reprezentáciu práve vášho loga, filozofie firmy, reštaurácie, banky,školy a pod. Napríklad v reštauračných priestoroch možno zapojiť deti do tvorivej práce rúk v podobe vymaľovania nového prestierania, obrúskov s reštauračnou a maskotovou tématikou. Možete pripraviť súťaž v podobe domácej úlohy o druhý návrh obrúskov s ktorými sa musia vrátiť. Cieľom je – okrem iného – vrátiť deti do reštaurácie pre tzv. “druhý chod” .
Určite zabezpečte medializovanie narodenia Vášho maskota
v miestnej tlači, novinách a televízii.
Upriamte vašim maskotom pozornosť všetkých ľudí v blízkom okolí
napríklad ho situjte do vášho obchodu a vtiahnite ľudí dnu pre prezentáciu napríklad nového produktu prípadne niečoho výnimočného.
Rozdávajte kupóny prípadne len pózujte s maskotom pre fotografie s verejnosťou.
Ponechajte komunite možnosť určiť a vybrať meno maskota.
Zapojte ľudí do ankety o druh maskota, jeho meno, aby sa začali aktívnejšie zaujímať o vášho maskota .
Vytvorte narodeninový program
vďaka ktorému budú mocť deti a ich rodičia využiť služby Vašej firmy.